Dini`s Serendipity
HOME ABOUT STUFF ARTWORK FOLLOW DASHBOARD



© Skin by Atiqah Jaidin inspired by Myra. Image from . Big Helped from o o o o o. Full edit templete by Nurhuda Dini
Best View at GOOGLE CHROME!
Alhamdulillah finally it`s mine
Thursday 20 June 2013 | 0 inspirit [s]



We are EXOtics, 130606 EXO at Daejeon Fansign Event | via Tumblr

blog ini sudah lama tak berupdated . maklumlah busy dengan sekolah dan kertas exam yang bertimbun kena bt correction . so lazy to do that . so entry ini seringkas dan secepat yang mungkin selaju line maxis dan selembap siput yang berjalan . hihihi

okay finally alhamdullilah segala yang diimpikan tertunai juga pada tahun ini dan pada bulan 6 ini . perkara yang the most huda impikan tercapai ..

  • I got my new samsung galaxy s4 4G LTE
 


and finalllyyyy I gottttttt
  • saya akan menjejakkan kaki ke SEOUL , KOREA this september . 

rasa tak sabar je nak pergi korea . rasa macam tak percaya je . itu pun sebab cousin ajak kami sekeluarga pergi melancong dekat sana kalau tidak takkan dapat punya . insyallah tahun depan kami akan pergi umrah lagi sekali tetapi cuaca sekarang di sana 40 celcius and above . so hottttt sebab pembangunan dan pembinaan hotel baru di sekitar Masjid Nabawi . Saya pergi korea waktu musim luruh dan cuaca around 20 celcius . sungguh tak sabar dan tiket + hotel sudah siap ditempah . huda pergi ke sana selama 5D 4N with flight Air Asia . sekarangkan air asia sedang buat promosi pergi ke Korea dengan harga tiket yang berbaloi so we got it .

Hwaiting for my result for Mid Year Exam and alhamdulillah takde failed :)